همانطور که در کلاس توضیح داده شد برای این کتاب، دو ترجمه در بازار نشر موجود است:
علاوه بر این برای تکمیل محتوای کتاب، از کتب دیگری در این زمینه استفاده میشود که دانشجویان میتوانند برای آشنایی بیشتر با موضوع استراتژی بنگاه مادر، از آنها استفاده کنند.
«استراتژی بنگاه مادر» و «استراتژیها و شیوهها در شرکتهای مادر»، کتابهای قبلی نویسندگان کتاب «استراتژی کلان بنگاه» هستند که به طور ویژه به بحثهای مرتبط با استراتژیهای مادری و چگونگی ارزش آفرینی اختصاص دارند.
در مقابل کتاب استراتژی شرکت، به طور مفصل به بررسی استراتژیهای پورتفولیو و مدلهای هفتگانه تجزیه و تحلیلی ماتریسی پورتفوی پرداخته است.