تمرین چهارم: شخصیت‌شناسی + مشاغل

همان‌طور که پیشتر بیان شد، انجام این تمرین بر اساس اطلاعات به دست آمده از تمرین اول و دوم شما است. به همین دلیل لازم است، از صحت اطلاعات دو تمرین گذشته خود مطمئن شده باشید.
1. در این سایت، صفحه تیپ شخصیتی خود را بیابید. پس از منتقل کردن نقاط ضعف و قوت کاری و نیز رضایت شغلی به فایل گزارش خود، توضیح دهید تک‌تک موارد از کدام ترجیح یا ترجیحات شخصی شما ناشی می‌شود. در این قسمت فقط به ذکر نام ترجیحات اکتفا ننموده و دلیل ارتباط آن ترجیح(ات) را با آن مورد بیان کنید.
2. سپس بررسی کنید کدامیک از مواردی که بعنوان نقاط ضعف و قوت کاری شما بیان شده، بر شغلی که در تمرین دوم، انتخاب کرده بودید، منطبق است. این انطباق را با نگاشت (Map) هر یک از این نقاط ضعف و قوت با شماره و نام ویژگی‌های شغلتان بر اساس بانک جامع اطلاعات مشاغل انجام دهید. در صورت نیاز این نگاشت را با توضیحات خود تکمیل کنید.
3. آیا ویژگی‌هایی که برای تامین رضایت شغلی با توجه به تیپ شخصیتی شما در این سایت ذکر شده، در شغلی که برای خود انتخاب کرده بودید، وجود دارند؟ این بررسی را با نگاشت (Map) هر یک از موارد رضایت شغلی با شماره و نام ویژگی‌های شغلتان بر اساس بانک جامع اطلاعات مشاغل انجام دهید. در صورت نیاز این نگاشت را با توضیحات خود تکمیل کنید.
4. برای برطرف کردن نقاط ضعف کاری خود، چه راه‌حلی دارید؟ راه‌حل خود را با جزئیات و دقیق شرح دهید. استفاده از کتاب خاصی، شرکت در دوره مشخصی، انجام تمرین‌های معینی و ….
در هر مورد به دقت تمام مواردی که در صورت تمرین و در کلاس تذکر داده شده را مطالعه کرده و با توجه به آنها تمرین را انجام دهید.
فایل گزارش خود را در فرمت pdf و نسخه نهایی را حداکثر تا پایان روز 15 فروردین ارسال کنید.