تمرین سوم و چهارم شخصیت‌شناسی: ترم دوم (حسابداری 97)

تمرین سوم و چهارم شما، همانند دو تمرین قبلی به هم مرتبط هستند. هدف از این دو تمرین، آشنایی با مباحث مزاج‌شناسی است که به نوعی مکمل شخصیت‌شناسی MBTI محسوب می‌شوند.

برای انجام تمرین سوم با مراجعه به این آدرس و نام‌نویسی در سایت، با دقت به سوالات آزمون مزاج‌شناسی پاسخ دهید. در پایان از صفحه نتیجه آزمون خود عکس گرفته (PrintScreen) و  تصویر را برای حل تمرین ارسال نمایید. توجه داشته باشید که زمان ارسال تمرین سوم تا پایان روز پنجشنبه هفته جاری است.

برای انجام تمرین چهارم با مشاهده فایل نمونه، نتیجه آزمون مزاج‌شناسی خود را با استفاده از آموخته‌های شخصیت‌شناسی در این ترم و ترم گذشته تحلیل کنید. توجه داشته باشید همان‌طور که در تمرین نمونه نمایش داده شده، ممکن است در برخی موارد، صرفا برشمردن موارد اسلاید کافی نبوده و نیاز به توضیح ارتباط بین ترجیح انتخابی با بخش مربوطه در مزاج‌شناسی وجود داشته باشد.

در این قسمت حداقل ۱۰ تحلیل می‌بایست ارائه شود. در صورتی که تحلیل‌های بیشتری ارائه کنید، نمره اضافه دریافت خواهید کرد. ضمنا در صورتی که در تحلیل خود از مشرب‌ها استفاده کنید، هر یک تحلیل، به جای دو تحلیل مدنظر قرار می‌گیرد. این قاعده در مورد تحلیل‌هایی که در نگاه اول با مشاهده متن، سریع به نظر نرسیده و نیاز به توضیح دارند نیز صدق می‌کند. توجه داشته باشید که برای ارسال نسخه اولیه این تمرین تا پایان روز سه‌شنبه فرصت دارید.